28 Şubat 2014 Cuma

The Balm Time Balm Face Primer


The Balm'ın makyaj bazı, Time Balm Face Primer.

Makyaj bazı, fondöteninizin örtücülüğünü arttırır. Makyajınızın daha uzun süre bozulmadan kalmasını sağlar. Yüzünüzdeki gözenek, siyah nokta, akne gibi kusurların görünümünü azaltır. Ayrıca cilt tonunuzu düzenlemenize yardımcı olur. 

Yağlı bir cilde sahipseniz ve siyah nokta, gözenek, akne gibi sorunlarınız varsa bence günlük makyajınızı bir baz ile desteklemelisiniz.

 

Yoğun, kadifemsi bir yapısı var. Uyguladıktan sonra yüzde kaygan bir his bırakıyor. O yüzden ben fırçayla değil elimle uyguluyorum. Sonra koşarak gidip ellerimi yıkıyorum. 3 4 dakika bazın sabitlenmesini bekleyip sonrasında makyajımı yapmaya başlıyorum.

Almadan önce okuduğum yorumlarda kokusunun kötü olduğunu okumuştum ama ben öyle bir sıkıntı yaşamadım. Güzel bir kokusu var.


T bölgem nispeten daha yağlı ve burun çevremde gözenek problemim var. Bu yüzden ben bazı sadece T bölgemde kullanıyorum.

Matlaştırma gibi bir vaadi yok. Ama ben kullandıktan sonra cildimin matlaştığına şahit oluyorum.

Maalesef içinde silikon var. Silikon boşluklara dolarak pürüzsüz görünüm sağlıyor. Cilt konusun silikonla barışmam biraz zaman aldı ama piyasadaki birçok baz bu yapıda olduğundan kabullendim bu durumu. Kullandığım günler makyajımı daha özenli temizliyorum.



Ayrıca A, C ve E vitaminleri de içeriyor. Bu vitaminler cilt tonunu düzenlenmesinde etkili. Cildi güneşin zararlı etkilerinden korunmasını ve güneş lekelerinin azalmasını sağlıyor. Ayrıca yaşlanma etkilerini geciktiriyor. 



Ürün 30ml. Ama az bir miktarı tüm yüzünüze yeterli. Benim gibi sadece kusurlu bölgelerinizde kullanırsanız daha da uzun süre kullanabilirsiniz. Tek eksisi içeriğindeki silikon.

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 40 lira ama indirim zamanlarını bekleyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...