26 Mart 2014 Çarşamba

Haftanın Ojesi


İlk oje hakkındaki yazım bu olacak sanırım. Ama yazmazsam bu ojelere haksızlık. İnstagramdan takip edenler bilirler, dün gece bu ikiliyi paylaştım.

Dün erkek arkadaşım Yozgat'a gitti - maalesef Yozgat'ta okuyor. :( - ben de kendimi alışveriş merkezinde buldum. Alacak bir şey bulamayınca ojelere saldırdım. 

 Rimmel Space Dust 007 Shooting Star uzun zamandır her watsonsa gidişimde elimin uzandığı ama sonra vazgeçtiğim bir oje. 2 lira alt tarafı ne kaybederim ki düşüncesiyle aldım ama sürünce şimdiye kadar neden almadığıma denemediğime pişman oldum. Dokusu Pastel'in Magic Sand serisine benziyor. İçinde büyüklü küçüklü gri ışıltılar var. En yakın zamanda Space Dust serisinin diğer ojelerini de alacağım.

Essence Love Letters 05 Inkheart. Love Letters Essence'nin sevgililer günü koleksiyonu bildiğiniz gibi. 14 Şubat'tan beri Space Dust gibi birkaç kez alsam mı almasam mı ikileminde kaldım. Ama sürünce önceki seferlerde almadığıma pişman oldum. Hayatımda kullandığım en kısa sürede kuruyan oje diyebilirim. 
Rengi de mükemmel. Koyu gri ve mavi arası. Bayıldım.


Bu arada haftanın ojesi başlığı ver çünkü günün ojesi başlığıyla yazacak kadar sık oje değiştiren ve buna vakit bulabilen bir insan değilim. Her gün yeni oje sürenleri de ayakta alkışlıyorum. 

Fiyatları da çok uygun. Sanıyorum ikisi de 2.25 tl. Kesinlikle denemelisiniz bu ikiliyi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...