19 Nisan 2014 Cumartesi

Alışveriş #4 Watsons


Vizelerim yüzünden uzun süredir blogdan ayrı kaldım. 
Sınavlarım dün bitti, eve koşup blogdan ayrı kaldığım zamanlarda yaptığım alışverişlerin yazısını yazmak için oturdum bilgisayar başına. 

Bu ürünleri tek seferde almadım. Sınavdan bunaldığım ya da babamın kredi kartının bende olduğu günler fırsatı değerlendirdim. ^^

Alışverişi uzun vadede yaptığım için ürünlerin hepsinin fiyatlarını hatırlamıyorum maalesef.


Nivea Sun Protect & Refresh Serinletici Güneş Spreyi, havaların ısınmasıyla tatil planları da gündemde ^^ Bronzlaşmamak ve acı çekmemek adına 30 faktörlü yüksek korumalı bir sprey tercih ettim. Ayrıca sprey olması yani pratikliği beni cezbetti.


Rimmel London Colour Rush Ruj, rengi "on fire" Çok merak ettiğim için sadece bir tanesini aldım. Ama kalıcığı, yoğunluğu, dudağı kurutmaması çok çok güzel. Anneler günü indiriminde mutlaka diğer renklerini de alacağım.


Frambuazlı Balmi Lip Balm, daha önce çileklisini almıştım. Kokusunu çok sevdiğim için frambuazlısını da denemeye karar verdim ama aradığımı bulamadım. Pek elim gitmiyor açıkcası frambuazlıya.  



Watsons Kütikül Temizleyici, tırnak etlerimi kesmek yerine artık duştan sonra ve gece kendi yaptığım tırnak bakım kremini uyguladıktan sonra bu aparatla tırnak etlerini geriye doğru itiyorum. 


Watsons Tırnak Fırçası, ikili paketlerde satılan fırçalardan. Uzun tırnak sevenlerdenseniz tırnak temizliği atmamanız geren bir ayrıntı.


Flormar Smoky Eyes Carbon Black Göz kalemi, yumuşak, simsiyah ve uygulaması çok bir göz kalemi. Kalıcılığı da oldukça iyi. Şimdilik çok iyi anlaşıyoruz kendisiyle.



Pastel Profashion pudra, fondöten ya da bb kremler yerine güneş kremi üzerine uygulayabileceğim orta kapatılıcılıkta bir pudra istiyordum. Max Factor'un Creme Puff pudrasını düşünüyordum ama görevli bunu önerdi daha ucuz olduğu için bunu denemeye karar verdim.


Watsons Magic Lip Balm, beyaz renkli bir lip balm ama dudağa çok hoş bir pembelik veriyor. Hem kalıcı hem de kokusu çok güzel. 


Watsons'ın en son güzelliği Real Techniques fırçalar, Expert face brush'ı denemek istiyordum ama yoktu. Ben de stippling brush'ı kaçırmayayım bari dedim. Birkaç blogda Mac 130'a dupe olarak gösterildiğini okumuştum. Çok fazla deneme şansım olmadı ama toz allık ve fondöten uygulamasını sevdim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...