13 Mayıs 2014 Salı

Alışveriş #7 Gratis


Geçtiğimiz pazar anneler günüydü malum. Gratis'te de hatırı sayılır indirimler vardı. Ben de sabah 10da attım kendimi Gratis'e. Kendime çok bir şey almadım. Daha çok yapmayı planladığım çekiliş için alışveriş yaptım ama onları bu yazıma dahil etmedim.


The Balm Mai Billabepaid, fotoğrafta biraz pembemsi çıkmış ama nude rengi bir ruj. Aklımda yoktu ama standda gözüme çarpınca almadan edemedim. Fiyatı 12.75. 


The Balm Frat Boy allık, ablamın favori allığı. Kendime almadım yani ama ablam gelene kadar kullanmamın bir sakıncası olmaz herhalde. ^^ Fiyat 16.75 


Aussie Volume şampuanı, favorim oldu son bir ayda, yedekledim. Ayrıntılı yazısını yazacağım. % 40 indirimle 13.75e geldi.


Trendy vücut spreyi, uzun zamandır aklımdaydı böyle bir sprey ama koku konusunda kararsızdım. Sonunda aradığımı buldum. İndirim var mıydı bilmiyorum fiyatı 11.90.

Gratis alışverişim bu kadar. Çok büyük bir alışveriş olmadı benim için ama çekilişm için güzel şeyler aldım. Takipte kalın. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...