2 Mayıs 2014 Cuma

Online Alışverişim recete.com


Havalar ısınmaya başladığında beri yüzüm için güneş kremi arayışındaydım. Tatil yaklaşıkça da biraz paçalarım tutuştu açıkçası. O yüzden birazcık aceleye geldi bu alışverişim. 

Daha önce La Roche Posay'ın güneş kremlerini kullandım, çok da severek kullandığım kremlerdi. O yüzden Bioderma ve La Roche Posay arasında kaldım. Karar vermem sanıyorum 4 saatimi aldı. En sonunda Bioderma'nın yağlı ve hassas ciltler için ürettiği güneş kremine karar verdim.

Max Ultra Fluide + 250 ml Sensibio H2O paketini gördüm ve fiyat araştırması yaptım. En ucuzu recete.com da buldum. Aklımda 1001 soru işaretiyle sipariş verdim. Ama paket elime geçene kadar neler çektim. Eksik ya da yanlış ürün gelirse elime diye.
Çok yanılmışım. ^^


Sensibio H2O'yu bilmeyen kalmamıştır herhalde. Bütün bloggerlar tek tek yazdı, yere göğe sığdıramadı. Ben daha önce kullanmamıştım. Hep elim gitse de fiyatından dolayı vazgeçmiştim. Ama kullandıktan sonra o fiyatı fazlasıyla hak ettiğini anladım. Bundan sonra vazgeçilmezim Sensibio H2O. 


Bioderma Phototerm Max Ultra Fluide Spf 50+ güneş kremi, hassas ve yağlı ciltlere özel. Ayrıntılı yazısı için tık.


Ben eksik gelirse diye kendi kendimi yerken recete.com bir tane daha 250ml'lik Sensibio H2O eklemiş siparişime. Allahım mest oldum paketi açınca. 

Paketin fiyatı 38 lira, kargoyla birlikte 43 liraya Photoderm Max Ultra Fluide güneş kremi ve 2 adet 250 ml Sensibio H2O'ya sahip oldum. 


3 yorum:

  1. Güle güle kullan. Ben online alışveriş yazılarını çok faydalı buluyorum. Kötü bir tecrübe yaşamamak için hep önceden araştırıyorum. recete.com da gayet bonkör davranmış. Ben de bakayım oraya bundan sonra.
    Biodermanın bu ürününü yaklaşık 5 aydır kullanıyorum; yorumlarımı okumak istersen: http://bakimsalseyler.blogspot.co.uk/2014/04/bioderma-max-ultra-fluide-spf-50.html

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan :) ilk defa duydum siteyi hemen bakıcam :) bende bloğuma beklerimm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...