13 Şubat 2014 Perşembe

Yves Rocher Purbleuet Express Göz Makyaj Temizleyicisi



 İlk olarak sizin için Yves Rocher çift bazlı makyaj temizleyicisini seçtim bayanlar. Çift bazlı bir makyaj temizleyicisi kendisi. Pandaya dönüşmeden pratik bir şekilde ağır göz makyajınızı dahi zorlanmadan temizlemenizi sağlıyor.

Maybelline jel eyelineri - benim şimdiye kadar kullandığım en kalıcı eyeliner olduğu için söylüyorum- bile pamuğu biraz gözümün üzerinde beklettiğimde kolayca çıkarıyorum.

Waterproof makyaj konusunda da iddialı bir ürün-müş-. Bu konuda yorum yapamayacağım maalesef. Ama birkaç disk fazla harcamak dışında bir zorluk yaşayacağınızı sanmıyorum. 

Lensten dolayı çok hassaslaşan gözlerimde yanma yaşarma vs bir sorun yaşamadım. Benim için çok büyük bir artı.



İlk aşamada gözde yağlı bir his bıraksa da benim gözlerimde kuruluğa sebep oldu bu ürün.



 Yves Rocher kart çıkardıktan sonra yaptığınız ilk alışverişte hediye ediliyor bu ürün. Ben o şekilde elde ettim. 

İçindekiler kısmını fotoğraflamayı unutmuşum. Ama maalesef paraben içeriyor. Benim bu konuda büyük bir hassasiyetim yok fakat belirtmekte fayda var.


Bittikten sonra tekrar alır mıyım bilemiyorum. Başka ürünler denedikten sonra geri dönebilirim bu temizleyiciye.

Yves Rocher mağazalarından ve online alışveriş sitesinden elde edebilirsiniz. Fiyatı 24.90. Şu ara indirimle 19tl'ye satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...