14 Şubat 2014 Cuma

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Bugün sizin için yorumlamak istediğim ürün Garnier Kusursuz Makylaj Temizleme Suyu İlk dikkatimi çeken Sensibio H2O ile benzerliği.



Ürünümüz 400 ml. Bunun 200 kullanıma eşit olduğu yazıyor üzerinde. Ben eğer yanlış hatırlamıyorsam toplamda 6 7 kez kullandım ve fotoğrafta gördüğünüz seviyeye geldi. 



Temizleyicinin vaadi, göz, dudak ve yüz için uygun olup tüm makyajı tek hareketle temizlemek. Aynı zamanda cildi arındırıp rahatlatmak. Hassas ciltler de dahil tüm cilt tipleri için uygun olduğu yazıyor.



Benim yorumlarıma gelecek olursak çok iddialı olmamakla beraber vaadlerini yerine getiriyor. Cilt konusunda biraz takıntılı olduğumdan makyaj temizleme mendiliyle makyajımın birazını temizleyip Garnierle üzerinden geçtiğim zamanlarda 2. disk pamukta hiçbir kalıntı olmuyor. Makyaj temizleme mendili kullanmadığım zamanlarda ise 4 disk pamukla cildimi tamamen temizliyorum. 

Eğer Bioderma gibi farklı cilt tiplerine göre ürünler çıkarırsa yağlı cilt için olan vazgeçilmezlerim arasında olur kesinlikle. Bu haliyle de bittikçe alacağım bir ürün kendisi. Kesinlikle bir şans verin bu temizleyiciye. Pişman olmazsınız.

Ürünü Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz. Ben aldığımdan Gratiste tükenmişti. Watsons'ta da sonuncusunu ben aldım. Fiyatı 16 ya da 17 tl olmalı. Ama şu ara indirimle 11.90a sahip olabilirsiniz. Bence acele edin.


2 yorum:

  1. Merhaba biodermanın güneş koruyucu ve nem maskesini kullanıyorum çok memnunum bu ürünü de denemek lazım ;) Bloğunuzu takibe aldım bana da bekliyorum
    Sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
  2. Şiddetle tavsiye ederim denemenizi :) teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...