16 Şubat 2014 Pazar

Yves Rocher Sebo Specific Yüz Temizleme Jeli


  

Yves Rocher Sebo Specific Gentle Exfoliating Cleanser, Yves Rocher'in yağlı ve karma ciltler için piyasaya sunduğu günlük yüz temizleme jeli. 

Pompasız, büyük kapağı çok büyük bir sıkıntı yaratmasa da maalesef kullanımı biraz zorlaştırıyor.

Kokusu biraz ilginç. Salatalık ve yeşil çaya benzeyen bir kokusu var. Ağır değil. Sevmeyeni çok ama ben zamanla alıştım, hatta güzel gelmeye başladı bile diyebilirim.


Granüllü yapısı sayesinde peeling etkisi sağlıyor. Tanecikler, gözle görülmeyecek kadar minik fakat yüzünüzü temizlerken hissedebiliyorsunuz. Günlük kullanıma uygun. Koyu kıvamlı yoğun bir yapısı var. 


150 ml'lik bir ürün. Çok bereketli değil. Köpürmüyor. Ben çoğu zaman kabak lifiyle kullanıyorum. O sayede köpürüyor.


Ürünün vaatleri şu şekilde, Derinlemesine temizlik karma ve yağlı ciltlerin bakımında vazgeçilmez bir adımdır. Peeling tanecikli temizleme jeli gözenekleri nazikçe arındıran formülü ile bu aşamada ideal bir üründür. Cildi zarar vermeden temizler. Cilt nefes alır, ferahlar ve sağlıklı bir görünüme kavuşur.
Her gün düzenli olarak ıslak cilde masaj yaparak uygulamanız ve ardından suyla durulamanız önerilir.

...Ve dahası: Formülündeki Kaside Kökü hücreleri Flavoid adlı moleküller içerir. Bu moleküller cildin yağ dengesini kontrol altına alır, yağ fazlasını emerek parlamayı engeller.


Benim yorumlarım ise, uzun süreli ve düzenli kullanımda kesinlikle yağ dengesini sağlıyor. Parlamayı azaltıyor. Üşengeçliğimden yüzümü yıkamadan yattığımda bile uyandığımda cildimde eskisi gibi parlama olmuyor. Başlarda biraz sivilce yapıyor. Sanıyorum yağı kusturarak temizliyor cildi. Kullanmaya başladığınızda sivilcelenme olursa kullanmaktan vazgeçmeyin, zamanla düzeliyor. Üzülerek söylüyorum ki gözenekler üzerinde etkisi yok. En azından benim cildimde. 


İçindekiler bu şekilde. Paraben içeriyor. :( Fiyatı 24.90. Ben indirimle 19.90a almıştım. Fiyatı da performansı da iyi.

Özetle gözenek probleminiz yoksa denemenizi tavsiye edebileceğim bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...