15 Şubat 2014 Cumartesi

Bitenler




Bugün sizin için hazırladığım yazı biten ürünler hakkında hanımlar. 

- Down Under Natural's saç kremi
- Diadermine makyaj temizleme sütü
- Beauty Formulas siyah nokta bantları
- Avene Cleanance yüz temizleme jeli
- Tea Tree Facial Scrub
- Nivea Pure & Natural tonik
- Arko Nem el kremi
- Listerine ağız çalkalama suyu
- Parmex aseton
- Rexona deodorant
- Kalyon oje kurutucu sprey
- Dolce & Gabbana Light Blue


Down Under Natural's saç kremi, benim için maalesef hayal kırıklığıydı. Bir saç kreminden istediğiniz her şeyi size sağlayabilecek bir ürün aslında. Saçı ağırlaştırmadan yumuşatıyor. Ama ben gözümde biraz fazla büyütmüşüm sanırım, aradığımı bulamadım bu kremde. Fiyatı 20 tl olması gerek. Ben indirimle 12.90a almıştım. Tekrar alacağımı sanmıyorum.


Diadermine makyaj temizleme sütü, biten değil çöpe giden bir ürün. Nasıl bir mantıkla aldığıma dair bir fikrim yok. Karmadan yağlıya dönük cilde sahibim ama bu ürün kuru cilde uygun bir ürün. Sadece göz makyajımı temizlemeyi denedim. O da lens yüzünden hassaslaşan gözlerime iyi gelmedi. Yani elimden geleni yaptım ama ilişkimizi yürütemedik. Çöpe gidiyor kendisi.


Arko Nem zeytinyağlı krem, çantamda taşıdığım el kremim. Biraz katı, yağlı bir yapısı var. Ama benim kışın çok fazla kuruyup çatlayan ellerime çok iyi geldi. Ortalama bir kokusu var. Ne güzel, ne kötü diyebilirim. 4 5 tl gibi bir fiyatı olması gerek. Yenisini alıp çantama koydum bile.


Beauty Formulas Deep Cleansing siyah nokta bantları, siyah nokta problemim var maalesef. Duştan sonra ya da yosun maskesi yaptıktan sonra kullanıyorum. Ortalama bir ürün. Fiyatı 7 tl. Başka ürünler denedikten sonra geri dönebilirim. Watsonslarda bulubilirsiniz.


Parmex aseton, bugüne kadar kullandığım en iyi aseton.Hem tırnağı çok fazla yıpratmıyor hem de ojeyi bulaştırmadan temizliyor. Kaç şişe bitirdim bilmiyorum. Fiyatını hatırlamıyorum. 2 3 lira gibi bir şey olmalı.


Avene Cleanance Gel, yağlı ciltler için ideal, çok bereketli bir ürün. 200 ml. Ben doktor tavsiyesiyle almıştım. Hayatımın yüz temizleme jeli değil. Ama kullandığım en iyi yüz temizleme jeli. Tek eksisi bende ekstra parlamaya sebep olmuştu. Ama aşılmayacak bir sorun değil benim için. Clinique'in yüz temizleme jelini denemek istiyorum. Memnun kalmazsam Avene'e geri dönerim muhtemelen. 50tl gibi bie fiyatı var. Online alışveriş sitelerinden daha ucuza elde edebilirsiniz.


Rexona deodorantlar, favorilerim. Özellikle stick. Bittikçe yenilediğim ürün. Fazla bir şey söylemeye gerek yok.



Nivea Pure and Natural tonik, çok başarılı bir ürün. Tüm cilt tiplerine uygun. Aloe vera ve argan yağı içeriyor. Kokusu çok hoş. Cildin hassas olmasına karşın hiçbir sorun yaratmadı. Gözenek problemimden dolayı tekrar almayı düşünmüyorum ama problemli bir cildiniz yoksa şans vermenizi tavsiye ederim.



Kalyon oje kurutucu sprey, bittikçe yenilediğim bir ürün. Güzel bir ilişkimiz var kendisiyle. Çok zun zamandır kullanıyorum. 7 8 lira gibi bir fiyatı olması lazım. Flormarın oje kurutucusunu denedikten sonra muhtemelen kalyona geri dönerim.



Dolce & Gabbana Light Blue, favori yaz kokumdu eskiden. Taze, hoş bir koku. Ama benim tekrar almayacağım bir ürün. Akşam yarın gidip yenisini alayım diye düşünürken sabah parfümden nefret ederek uyandım. Eski dönemleri hatırlattığı için sanırım. Fiyatı biraz uçuk. 200tl civarı. Güvenilirliğinden emin olduğunuz sitelerden daha ucuza elde edebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...