23 Mart 2014 Pazar

Çikolatalı Muzlu Basit Tatlı




Bugün size, hem kolay, hem pratik, hem de lezzetli bir tariften bahsetmek istiyorum. 
Tarif aslında ablama ait. Uzun zamandır unutmuştuk. Geçenlerde arkadaşlarımın "tatlı yapsana bize" isteğinden sonra aklıma geldi, yaparken sizinle de paylaşayım istedim. Malzemeleri evde bulundurup aniden gelen misafirlere yapmak için de çok uygun bir tatlı ayrıca.

Malzemeler; iki paket puding, minik browni paketi, üzerini süslemek için kalıp çikolata.

Pişirmeden yapılan pudinglerden kullandığım için pudinglerin yapım aşaması biraz kirli oldu, her yerime sıçradı, o sebepten fotoğraflayamadım.

Pudingleri yaptıktan sonra kaselerin içine birer browni koyuyoruz.

Sonra isteğe göre pudingi brownilerin üzerine ekliyoruz. Ben iki çeşit puding kullandığım için için kat kat yaptım, fotoğrafta pek belli olmasa da.



Üzerinin süslemesi sizin hayal gücünüze ve damat tadınıza kalmış. Ben parçalanmış bitter çikolata kullandım. Meyve ya da pasta süsleri de çok yakışabilir.

Bir kase 217 kalori. Yaklaşık 3 dilim beyaz ekmeğe denk. 
Bu konuda ayrıntılı bilgi için diyetisyen ablamla iletişime geçebilirsiniz. Mail adresi nagihankircali@gmail.com İstediğiniz konuda seve seve yardımcı olur. ^^



7 yorum:

  1. hem pratik hem lezzetli görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapilisi 10dk suruyor ve gercekten cok lezzetli :)

      Sil
  2. Canım çekti resmen, kendi yaptığımız çeşitli keklerle de olur aslında bu! yazın bol bol yapmak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok daha guzel olur ben pratik olsun diye hazir kullandim. :)

      Sil
  3. Eveeet ben biliyorumm bu tatlıyı tadı cok guzeldi herkese tavsıye edıyorumm:) (ama ben cilekli cıkolata hatırlıyorum uzerınde :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yapıyordum normalde ama o bulamadım markette. :( Teşekkür ederim yorum içinn :*

      Sil
    2. evet biliyorum oyle yaptıgını ben senın elınden yemiştim zaten :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...