23 Mart 2014 Pazar

The Balm Put A Lid On It Göz Bazı


Bir süredir düzenli yazı yazamıyorum. Okul, erkek arkadaşım, hastalık derken vakit ayıramadım fazla bloga maalesef. Ama bundan sonra daha düzenli yazmaya çalışacağım.

Bugün size bahsetmek istediğim ürün The Balm'ın meşhur göz bazı Put A Lid On It. 


Çok fazla youtube videosunda ve blog yazısında methini duyduktan sonra almaya karar verdim. Alırken çok tereddüt etmiştim çok fazla far kullanmadığım için. Ama iyi ki almışım dediğim ürünlerin başında bu baz var.


Öncelikle neden göz bazı? Göz bazı ya da far bazının ilk sağladığı avantaj fotoğrafta gördüğünüz üzere farın renk yoğunluğu arttırmak. Far, toz bir ürün olduğundan paletteki renkle gözde durduğu renk aynı olmuyor maalesef. İşte burada baz devreye giriyor. 


Göz bazının benim için en önemli kullanım amacı ise kullandığınız göz ürünlerinin kalıcılığını arttırmak. Sadece far değil, eyeliner, göz kalemi gibi ürünlerin de kalıcılığı arttırmaya yarıyor ve Put A Lid On It baz bunu mükemmel bir şekilde yapıyor.


Az bir miktarı iki göz için de yeterli oluyor. Yani 11 ml gibi minik bir boyutta olsa da kolay bitecek bir ürün değil. Ben 3 4 aydır kullanıyorum, her gün olmasa da en kötü ihtimalle gün aşırı kullanmama rağmen daha yarısına gelebildim.

Fiyatı ya 32 ya da 40 lira olmalı. Tam olarak hatırlayamıyorum. İndirim zamanı kesinlikle almanız gereken ürünlerden biri. Kesinlikle denemelisiniz.





2 yorum:

  1. Ben de severek kullaniyorum, goz kapagi rengini esitlemese de cidden farin rengini cok guzel ortaya cikariyor. Indirimde bulsam alicam ama kalmiyo normal haline razi gelcem galiba :)

    YanıtlaSil
  2. Ben indirim başladığı günler sabah 10da gidiyorum Gratise, rüyamda görmüş gibi. Birçok ürün bitmeden yetişebiliyorum o sayede ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...