7 Mart 2014 Cuma

Alışveriş #2 Gratis


Gratis'in Kadınlar Günü indirimi tadından yenmeyecek kıvamdaydı. Uzun zamandır beklediğimiz %50 indirim sonunda geldi. Çok fazla bir şey alamadım ben. Bulamadım aslında.
  • The Balm Bahama Mama
  • The Balm Hot Mama
  • Essence kalem ruj
  • Essence göz kalemi
  • Totes Meer yüz maskesi
  • Body Care and Spa el kremi



The Balm Bahama Mama
Çok uzun zamandır aklımda olan bir üründü. Daha önce ya indirim dönemi param olmadı, ya param oldu Bahama Mama bitmişti. Sonunda kavuştuk. Kontür amaçlı aldım. Ayrıntılı yazısı tabii ki gelecek.


The Balm Hot Mama
Yine uzun zamandır aklımda olan ama o mu bu mu derken almadan çıktığım bir üründü. Bugüne kısmetmiş. Nars'ın meşhur orgasm'ına olan benzerliği sempatimi arttırdı diyebilirim. Ayrıntılı yorumlarını yazacağım.


Essence kalem ruj
Essence standının önünden geçerken gözüme çarptı. Uçuk pembe bir rengi var. Ama sevdim. ^^


Essence göz kalemi
Simli mor lacivert arası, çok hoş bir rengi var gibi görünüyor ama bildiğiniz siyah göz kalemi. Keşke testerini deneyip öyle alsaydım.


Body Care and Spa el kremi
Kasanın önünde duruyordu. Neden aldım hiç bilmiyorum.


Totes Meer yüz maskesi
Yine kasasının önünde duran ve neden aldığıma dair hiçbir fikrim olmayan bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...