7 Mart 2014 Cuma

Alışveriş #1 Watsons


Watsons'ın Kadınlar Günü indirimleri başladı ve sabah erkenden Watsons'a attım kendimi. Sadece ihtiyacım olanları alıp çıkmaya söz vermiştim kendime ama tutamadım kendimi maalesef. Çok uçuk bir fiyat tutmadı en azından. Aldıklarıma minicik göz atarsak;

  • Rimmel London Wake Me Up fondöten
  • Nivea duşta vücut kremi
  • Garnier göz roll on bb krem
  • Maybelline The Falsies Volum Express maskara
  • Johnsons Baby bebek şampuanı
  • Watsons saç maskesi
  • Burts Bees lipbalm



Rimmel London Wake Me Up fondöten
O kadar övgüye dayanamadım, sonunda aldım. İçinde minik ışıltılar var. Şişede fark edilmese de yüzdeki duruşunda belli oluyor. Fazla rahatsız edici seviyede olmasa da mat bitişli olsaydı daha çok sevebilirdim kendisini. Ayrıntılı olarak yorumlarımı paylaşırım.


Maybelline The Falsies Volum Express maskara
Çok çok önceden Maybelline'nin bir maskarasını kullanmıştım ve çok da memnun kalmamıştım. O yüzden biraz ön yargılıydım ama denedikten sonra çok pişman oldum. Ayrıntılı yazısı gelecek.


Garnier göz altı için bb krem
Sanırım yeni bir ürün. Bir hafta önce görüp indirim başlayınca alayım demiştim. Mucize bir ürün değil. Çok fazla kapatıcılık etkisi yok. Ayrıntılı yorum yazısı gelecek.


Johnsons Baby şampuan
Göz makyajımı ne kadar defalarca temizlesem sabah yine panda şeklinde uyanıyorum. Çözüm sanoyorum bebek şampuanı. Fırçalarımı yıkamak için de kullanabilirim.


Nivea duşta vücut kremie
Uzun zamandır merak ettiğim, almak istediğim bir üründü. Bugüne kısmetmiş. Eve gelir gelmez denedim. Mükemmel.



Watsons saç maskesi
Yine övgülere dayanamayıp aldığım bir ürün. İlk denememde sonuç mükemmel ama yorumlamak için erken. Ayrıntılı yorum yazısını yazarım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...