22 Mayıs 2014 Perşembe

Bitenler #2


Uzun zaman sonra bir bitenler yazısı yazıyorum. 
Her ay ürün bitirebilen bir insan değilim ne yazık ki. 3 4 ayda ancak bu kadar ürün toplayabiliyorum.
Elime fırsat geçmişken yazıyı yazıp ürünleri geri dönüşüme göndermek istiyorum artık.


Elidor Hacim Şampuanı, ince telli ve sönük saçlara sahibim bu yüzden hacim hassas noktam. Bu şampuanı geç keşfettim ama ilişkimiz uzun sürmedi. Elidor bu serinin üretimini durdurdu. Mükemmel bir hacim sağlamıyor fakat Elidor'un diğer şampuanlarına göre dolgunluk sağlıyor. Fiyatı 9 lira.

Yves Rocher Ihlamurlu Şampuan, bunda bir şişe daha bitirdim. Kokusu mükemmel ama 18 lirayı hak eden bir ürün değil bence. Kolay taranan yumuşak saçlar vaad ediyor. Yves Rocher'in hediyesiydi. Bir daha almam.

Elidor Onarıcı Saç Kremi, çok uzun zamandır kullandığım saç kremim. Yıpranan saçlar için ideal. Fiyatını hatırlamıyorum ama en fazla 8 liradır.

Wella Saç Spreyi, ortalama bir saç spreyi. Çok fazla ihtiyaç durmadığım için seyahat boyunu alıyordum.


Yves Rocher Sebo Specific Yüz Temizleme Jeli ve Tonik, performansından memnun kaldığım bir seri. Ayrıntılı yazıları için tık ve tık.

Yves Rocher Makyaj Temizleme Suyu, makyaj temizleme konusunda iyi olsa da cildime iyi gelmedi, yanak çevremde yanmalara sebep oldu. Bir daha almam. Fiyatı 25 lira.

Watsons Siyah Nokta Bandı, hiçbir işime yaramadı, çok işlevsiz bir bant. Bir daha almam. 5 6 lira gibi bir fiyatı vardı.


Pamuklar, bunlarla birlikte 4 5 paket pamuk bitirdim. Her yerde bulabileceğiniz pamuklardan.. Fiyatları 1 liraydı.

City Pamuklu Çubuk, abartığım eyeliner, göz kalemi ya da göz çevreme bulaşan rimeller için en büyük kurtarıcım.

Colgate Optik White Diş Macunu, severek kullandığım diş macunum. Hakkını veriyor. Fiyatını hatırlamıyorum ben indirimle ikili paketini 16 liraya almıştım.


Nivea Pearl&Beauty Duş Jeli, markette elime ilk gelen duş jeliydi. Çok bir marifeti yok. Fiyatı 4 5 lira gibi bir şeydi.

Ote Hydro Shield Lens Solüsyonu, memnun kaldığım bir solüsyon oldu. Fiyatını hatırlamıyorum.

Emotion Deodorant, kokusu güzel fakat pek memnun kalmadım. Annem almıştı, fiyatını bilmiyorum.



Flormar Pudra ve Allık, uzun zamandır elimde ikisi de pek eli gitmiyor, o yüzden atıyorum.

Avon Rujlar, yine uzun zamandır elimde olan ve pek kullanmadığım makyaj malzemelerimden.

Maybelline Kalem Eyeliner, eyeliner konusunda kendime güvenmediğim dönemde almıştım. Kurudu maalesef. 20 lira gibi bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam.

Pastel Göz Kalemi, renk vermiyor ve çok sert bir ucu var. O yüzden çöpe gidiyor.


Golden Rose, Pastel ve Flormar Ojeler, biten, kuruyan ve bozulan ojelerim. Hepsi geri dönüşüme...

Kalyon Tırnak Eti Temizleyici, hiç memnun kalmadım, ayrıntılı yazısı burada.

Kiss French Manikür Kalemi, kalıcı bir manikür sağlamıyordu. 20 liraya değecek bir ürün değil maalesef. Bitiremeden kurudu. O yüzden çöpe gidiyor.



Çok uzun bir yazı oldu. Söylemek istediğiniz bir şey varsa lütfen yorum olarak bırakın.^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...