21 Mayıs 2014 Çarşamba

Kalyon Tırnak Eti Temizleyici - Sevmediğim Ürünler #1


Tırnak etlerimi kesmekten vazgeçtiğimden beri manikür için bu tarz bir ürün arayışındaydım. Sally Hansen ya da Lush'un tırnak eti ürünlerini düşünürken Gratiste bu ürün gözüme çarptı Şu alışveriş yazımda bahsetmiştim aldığımdan.


Ürünün tırnak etlerine hiçbir etkisi yok. Çok işlevsiz ve gereksiz bir manikür ürün maalesef. Ayrıca kullandıktan sonra tek tek özenle tırnaklarınızı yıkamadığınız takdirde tırnak kenarlarınızda "allahım sarılık mı oluyorum yoksa" dedirtecek seviyede sarılıklar kalıyor ve kolay kolay çıkmıyor.  
Fiyatı 6 lira. Denemekten ne çıkar denilecek bir fiyat ama ben nefret ettim Kalyon'un bu ürününden. Kesinlikle almam bir daha.

Bana önerebileceğiniz bu tarz bir manikür ürünü var mı?



2 yorum:

  1. Ben tırnak etleri, şeytan tırnakları filan için Mavala Cuticle Remover aldım. İçeriği diğer Sally Hansen, Orly, Barielle gibi markalara göre daha iyiydi. Henüz 1 kez kullandım ama oldukça güzel yumuşatıp fazlalıkları atıyor. Tavsiye edebilirim=) Burts Bee's in de kütikül için küçük limonlu bşiysi vardı o da çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda bulunsun canım, çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...