22 Ağustos 2014 Cuma

Yaz Favorilerim ve Sık Kullandıklarım




Yaz aylarının son zamanlarına gelmişken, yaz boyunca sık sık elimin gittiği ürünlerden oluşan bir favoriler yazısı yazma kararı aldım. 

Bir konuya daha değinmek istiyorum yazıya başlamadan önce, fotoğrafları fotoğraf makinesiyle, manuel modda yani diyaframı açıklığını, enstantaneyi, ISO'yu vs.  kendim ayarlayarak çekiyorum. Fotoğraflarda yazılar dışında hiçbir efekt ya da filtre yok. Işığı ayarlayamadığım için patlayan kısımlar olmuş, bunun için de ayrıca özür diliyorum.

Gelelim 2014 yaz favorilerime..


Trendy Vücut Spreyi, Gratisten almıştım, kokusu çok ferah, evden çıkarken özelikle saçıma, kollarıma, boynuma, bileklerime sıkıyorum. Parfüm kadar kalıcı değil ama vücut spreyinin amacı da kalıcılıktan çok ferahlatmak zaten.
Garnier Saf ve Temiz 3ü 1 Arada, yağlı bir cildiniz varsa, gözenek ya da siyah nokta probleminiz varsa uygun fiyatlı en etkili ürün diyebilirim.
Şelale Gül Suyu, son birkaç aydır tonik olarak gül suyu kullanıyorum. Elimdeki bitince Gratis'ten bu 400 ml'lik şişeyi aldım. Sonra da dedim ki neden sadece yüzüm için kullanayım ki. Akşam uyumadan önce pamuk yardımıyla kollarıma, bacaklarıma ve boynuma da uyguluyorum. Sıcak havalarda ferahlamak için birebir.
Loreal Skin Perfection, çok fazla övgü aldı. Favori gündüz kremim oldu. Yazlık, hafif ve etkili bir gündüz kremi.


The Balm Makyaj Bazı, havalar bu kadar sıcakken bazsız olmuyor maalesef. Hem de Benefit'in Porefessinal bazını almayı planlıyorum ama bu elimdeki baz bitmeden almam. Hem bitirmek için hem de makyajımın daha dayanıklı olması için sık kullandım.
Mac Fix Plus, seveni kadar sevmeyeni de çok ama ben pudra sonrası verdiği ışıltıya bayılıyorum. Mac Studio Fix pudra fondöten kullandığım için ekstra vazgeçilmez benim için.
Got2B Hacim Veren Pudra, saçlarımı toplayacağım zamanlarda kullanıyorum daha hacimli durması için, sık kullanmaya çalışıyorum çünkü bıktım. Favori olmasından çok bitsin diye kullanyorum.
Yves Rocher Vitamin Face Mist, denemek için aldım. Hiçbir etkisi yok. Bitsin diye epilasyon sonrasında kullanıyorum.
Bioderma Photoderm Güneş Kremi, performansı iyi, hafif ve etkili bir güneş kremi. Ayrıntılı yazısı için tık.


The Balm Hot Mama, adını duymayan kalmamıştır, şeftali tonlarda hafif ışıltılı bir allık. Bronz tene inanılmaz yakışıyor. Yaz boyu elimden düşmedi.
The Balm Bahama Mama, bronzer olarak da kontür uygulaması için de sık sık kullandım. 
Mac Studio Fix Pudra Fondöten, kesinlikle favorim. Hem pratik hem hafif bir yaz makyajı için ideal.
The Balm Balm Jovi Palet, çok fazla far kullanan bir insan değilim. Çünkü beceremiyorum. Deneme yapmak için Balm Jovi'yi çok sık kullandım.


Baby Lipsler, nem açısından vasat bulsam da Hydrate' nin parlaklığını ve Peach Kiss'in rengini sevdim. Bitsinler diye sık kullanmaya çalışıyorum.
NYC Applelicious Big Apple Red, her şeyiyle mükemmel. Bundan sonra yaz kış favorim. Ayrıntılı yazısı için tık.
Maybelline Color Sensational Pink Brown, hafif pembe ışıltılı nude tonlu bir ruj. Dudağı kurutmuyor oldukça kalıcı. Bittikçe alacağım bir ruj.
The Balm Stainiac, hem ruj hem allık olarak kullanılabilen çok amaçlı bir ürün. Allık olarak performansı oldukça iyi. Uzun zamandır elimde bitsin diye sık kullanmaya çalışıyorum.
Bourjois Healty Mix Concealer, Türkiye pazarında çekilmelerine çok üzüldüm. Bitmesin diye gıdım gıdım kullanıyorum.
Flormar Smoky Eyes Göz Kalemi, oldukça yoğun renk veriyor. Eyelinerden çok bu kalemi kullandım yaz boyu.
Rival De Loop Göz Kalemi, hafif makyajlarımda gözlerimin iç köşelerini aydınlatmak için çok sık kullandım. Hafif ve kalıcı bir göz kalemi

Benim yaz boyu sık kullandığım favorilerim ve bitirmek için sık kullanmaya çalıştığım ürünler bunlardı. Sizin neler? 

Sevgiler.
Nes.

4 yorum:

  1. balm jovi, hot mama, fix+, flormar göz kalemi ortak favorilerimiz :)

    YanıtlaSil
  2. ilk fırsatta elmalı dudak ürününe bakıcam.

    http://memyself-makeup.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...