19 Ağustos 2014 Salı

Alışveriş #11


Uzun zamandır blogumu çok ihmal ettim maalesef. İçimden yazmak gelmedi. Ben de kendimi zorlayıp blogumdan daha çok soğumak yerine uzak kalmayı tercih ettim. İki hafta sonra kuzenim evleniyor, biraz yoğun bir dönemde geri döndüm ama elimden geldiğince ayrı kalmamaya çaba göstereceğim. ^^

Bugün hem vakit geçirmek hem de alışveriş yapmak için Watsons'a uğradım. Kendime ihtiyaçlarım dışında alışveriş yasağı koymuştum. Deniz tuzlu spray dışında da bu yasağı delmedim. Fiyatları hatırladığım kadarıyla yazacağım çünkü indirim kuponlarını kullandığım için fişi veremeyeceğini söyledi görevli.

Nivea Black and White Deodorant, takip edenler bilir deodorantta favorim Rexona, ama bu deodorantı çok merak ediyorum, indirim kuponu da olunca denemek istedim. fiyatı sanırım 10 lira, emin değilim.

Aussie Aussome Volume Şampuan ve Saç Kremi, şampuan hayatımın şampuanı, saç kremini ilk kez deneyeceğim. Ayrıntılı yazı planlıyorum ikisi için de. Aussie ürünlerinde ikinci üründe %50 indirim vardı. Bu ikili bana 30 küsur liraya geldi.

Neutrogena Besleyici Bakım Kremi, annemin favorisi. Yazın çok aramasam da kışın çok fazla kuruyan ellerim için kulanıyorum. Fiyatı 10 lira.

Tony and Guy Sea Salt Spray, çok yazıldı çizildi ama saçlarım dümdüz olduğu için umutsuzluktan biraz uzaktım bu ürüne. Bugün dayanamadım Fiyatı 15.90.

Benim bugünkü alışverişim bu kadar. Sizin de kullandığınız, memnun kaldığınız ya da sevmediğiniz ürünler var mı benim satın aldıklarımın içindee?

Sevgiler.
Nes.

2 yorum:

  1. İndirim kuponu kullanınca fiş vermemeleri saçmaymış. Yani bir sorun yaşasan ürünü iade edemeyeceğiz bu durumda. Toni & Guy uzun zamandır aklımda, hakkında hep güzel yorumlar okuyorum, umarım memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek hoş değil fiş olayı. Teşekkür ederim, şimdilik çok memnunumm :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...