1 Aralık 2014 Pazartesi

BLOG SATIŞI

Merhabalar.
Uzun zamandır blogumla ilgilenemiyorum maalesef. Mühendislik öğrencisiyim ve son sınıfım. Son sınıf olana kadar olayın ciddiyetine varamadığım için de alttan derslerle ders sayım oldukça artıyor. Bu yüzden blogdan özellikle uzak duruyorum çünkü kendimi kaptırırsa okulu uzatma riskim var.
Hal böyleyken okula giderken rimel sürebilirsem şükrediyorum.
Elimde olan fakat kullanmadığım bazı ürünleri elimden çıkarmaya karar verdim. Malum öğrenciyim de . Para her daim ihtiyaç. ^^


Ürünler bu şekilde. 
Gerçekten az kullandığım için elimden çıkarıyorum,hiçbir sıkınısı yok ürünlerin.


Batiste Kuru Şampuan 15 tl. Üçte biri kullanımdı.


The Balm Instain Swiss Dot allık. 10 tl


The Balm Fratboy allık 10 tl.  SATILDI.


Loreal Paris Le Brush allık 15 tl


Mac Fix Plus 20 lira. Görüntüdeki kadar kullanıldı. Kutusuyla göndereceğim.  SATILDI


The Balm Face Balm makyaj bazı. Üçte biri kullanıldı 12 tl


The Bal Put A Lid On It göz bazı 12 tl.  SATILDI


Sally Hansen Instant Cuticle Remover 15 tl. Çok çok az kullanıldı. Kutusuyla göndereceğim.


Maybelline Color Tattoo 5 tl. Az kullanıldı.


Bayılarak kullandım ikinci şişem çok fazla ten ürünüm olduğu için geride kaldı. 5tl



 Pure Beauty SPF 30 güneş kremi ve Yves Rocher parlaklık veren maske ikisi birlikte 10 tl.

İletişim için neskircali@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.


5 yorum:

  1. Merhaba bloğunu keşfettim bende bloğuma beklerim ve seni bloğumdaki 8 Mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsan cok sevinirim sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. merhaba; blogunu takibe aldım bende beklerim. sevgiler..
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. http://xn--bakmlkelebek-34bc.blogspot.com.tr/ beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  4. keşke daha once görseydım satılanları bende cok istiyordum. baska satış yaparsan mutlaka almak isterim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...