20 Nisan 2014 Pazar

Alışveriş #6 Yves Rocher

   

Daha farklı, güzel fotoğraflar ekleyeyim bloga diye fikir üretmeye çalışırken aklıma geldi pencerenin pervazı ama çok sevdim fotoğrafı ^^


                     Yves Rocher, müşteri memnuniyeti bakımından takdir ettiğim markalardan biri. Online alışverişimde tamamen kargo hatası yüzünden şampuan şişesi kırıldığı için aldığım bütün ürünleri ikinci defa göndermişlikleri var ki takdire şayan bence. Doğum günü kampanyası da aynı güzellikte. Aldığınız iki üründen biri bedavaya geliyor. 

Ben pek iyi değerlendiremedim doğum günü kampanyasını. Kararsız ve mutsuz bir anıma denk geldi sanırım. Yine de karlı sayılırım ama.


Pure Calmille Visage Yüz temizleme Jeli, yağlı ve karma ciltler için olan serisini almak için gitmiştim ama sebo specific serisi yenilenmiş. Yeni çıkan ürünler de doğum günü kampanyasına dahil değil. O sebepten bunu aldım. Normal ciltler için papatya özlü temizleme jeli. Kokusu çok çok güzel. Fiyatı 25 lira.


Pure Calmille Visage Tonik, aynı serinin toniği. Hiç kullanmadım ama göz çevresinde de kullanılabilen bir tonikmiş. Gözlerimi yakmazsa çok iyi anlaşırız. Fiyatı 25 lira. Ama iki ürün için sadece 25 lira ödedim. 

                                               

Vitamin Face Mist, pembe greyfurtlu sprey. Kokusu çok güzel. Yüze sıkarken eşit dağılmıyor, benek benek kalıyor maalesef ama başka bir sprey şişesine aktararak bu sorunu çözebilirsiniz. Ben genelde fırçayı ıslatmak için kullanıyorum. 12 13 lira gibi bir fiyatı var.


Cooling Effect Mask, sanırım 2 Mayıs'a kadar %30 indirim ve bu maske ya da kayısılı peeling hediye kampanyası var. Face Mist'i de bu kampanyadan yararlanarak aldım. Hediyesi de bu maske oldu. Fiyatı 12 13 lira civarı.


Böğürtlenli Duş Jeli, 50 ml.lik seyahat boyu. Tatil için aldım. İndirimsiz fiyatı 5 lira ben 3.5 liraya aldım.


Florida Portakalı içeren duş jeli. Hangi kampanyaya dahil bilmiyorum ama hediye. Fiyatı 11 liraymış. Bonkör Yves Rocher .^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...