27 Mayıs 2014 Salı

Got2B Powderful Hacim Veren Pudra


Bugünün konuğu bir takipçimin özellikle merak ettiği Schwarzkopf Got2B Powderful Volumizing Powder.

Daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim, saçlarım seyrek, ince telli ve sönük. Yani olabilecek en beter saç tipine sahibim. Hacim deyince akan sular duruyor benim için. Daha hacimli, dolgun saçlara sahip olmak için öneriler içeren bir yazı da yazacağım kısa süre içinde.


Anneler günü Watson alışveriş yazımda aldığımı yazmıştım. Heyecanla denedim. Deneyimlerimi de sizinle paylaşmak istedim.

Kullanımı gördüğünüz gibi. İster elinize, ister direkt saçınıza, bir miktar pudra döküp -kuru şampuan kullanımı gibi- pudrayı saça masaj yaparak yedirmek gerekiyor. 
Biraz masaj, birazcık da rötuşla dolgun görünümlü, hacimli saçlara sahipsiniz.



Pudranın yapısı biraz yapışkan. Uygulama sonrası ellerinizde ilginç bir his kalıyor. 
Saç spreyinin toz versiyonu gibi bir ürün aslında. Saçı sertleştiriyor. Masaj yaparken saç kabartıldığı için saç hacimli görünmesini sağlıyor.


Tuzluğu andıran bir ambalajı var. Uygulama kolaylığı sağlıyor. 
Hiç bereketli bir ürün değil. Maksimum hacim için bol miktarda pudra uygulamak gerekiyor. Fakat bol miktarda uygulama demek, 10 gramlık ürünü en fazla 3 4 kez kullanabilmeniz demek. Tek sıkıntısı bu bence ürünün.


Beyaz renkli bir ürün ama ellerinizle yedirmeye başladığınız an saydamlaşıyor. Tüm kutuyu saçınıza boşaltmazsanız saçınızda beyazlık kalacağını sanmıyorum.

Ben genelde duştan çıkıp saçımı kuruttuktan sonra ürünü direkt saçıma dökerek masaj yapıyorum. Sonrasında saçımı öne eğip biraz daha fön makinesiyle şekil veriyorum. En iyi hacmi bu şekilde elde ettim.
Mucize bir ürün değil. Çok büyük şeyler beklemeyin, aradığınızı bulamayabilirsiniz. Ama yine de saça oldukça hacim kazandırıyor.
Kalıcılık bakımından da çok başarılı. İkinci günde hacimli saçlara sahip olmanızı sağlıyor.

Alttaki fotoğraflar uygulama öncesi ve sonrasında çekildi.
Saçlarımın rezilliği için üzgünüm. Dümdüz olmasına rağmen birazcık rötuş gerekiyor ama en iyi şekilde değerlendirebilmeniz için saçıma hiçbir uygulama yapmadım. Islakken taradım ve direkt kuruttum. 



Pudranın fiyatı Watsonsta 20, Gratiste 25 lira. Ben Watsons'tan indirimle 16 liraya almıştım. Yani çok bir uçurum yok indirimsiz haliyle.
Çok büyük mucizeler beklemediğiniz sürece memnun kalacağınız bir ürün olacağını düşünüyorum. Bir şans vermenizi tavsiye ederim.

Çok uzun bir yazı oldu. Umarım yardımcı olabilmişimdir. ^^

8 yorum:

  1. evet cok merak ediyordum ;) acıklamalar ıcın tesekkurler... ;)

    YanıtlaSil
  2. blogunu çok sevdim canım takipteyim, bana da beklerim
    emirinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabike alıyorum, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hmmm Batiste i tercih edeyim ben o zaman yine:) Baya kullanılıyo çünkü o, tavsiye ederim denemediysen;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaşadığım şehirde Sephora yok ama İzmir'e ya da Ankara'ya gittiğimde kesinlikle deneyeceğim :)

      Sil
  4. Canım kuzenimde ince telli saçlara sahip Tony Guy kuru şampuandan inanılmaz memnun. :) Bilgin olsun.
    Pudra da ilginçmiş ilk kez duydum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda deneyeceğim canım teşekkür ederim :) Takip için teşekkür ederim bu arada. Ben seni severek takip ediyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...