4 Ağustos 2014 Pazartesi

Bitenler #3


Uzun zaman sonra bir bitenler yazısı ile buradayım. Daha önceki bitenler yazılarımda belirttiğim gibi (okumadıysanız tık) her ay tonlarca ürün bitirebilen bir değilim. O yüzden en fazla 2 3 ayda bir bitenler yazısı yazabiliyorum. Son iki ayın bitenleri de bu şekilde...


Elidor Işıldayan Parlaklık Saç Kremi, alalı çok uzun zaman oldu. Saçıma ekstra bir parlaklık katmadı ama nem vermesi bakımından fena değildi. Saçlarımı tararken zorlanmadım. Tekrar almam. 
Aussie Aussome Volume Şampuan, son 3 aydır favorim. İnce telli sönük saçlar için ideal, üstelik ikinci gün de etkisini sürdürüyor. Bittikçe almaya devam edeceğim.


Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu, bir Bioderma değil maalesef. Bitirmek için çaba harcadım. Tekrar almam.
Superdrug Rasperry Exfoliating Kil Maskesi, çok uzun zamandır elimde, neredeyse hiç kullanmadım, cilde hiçbir etkisi yok. Çöpe gidiyor.
Alizade Saf Gül Suyu, her zaman gittiğim aktarın kendi adıyla çıkardığı saf gül suyu. Etkileri mükemmel. Saf olduğu için kokusu biraz sirkeyi andırıyor ama rahatsız etmiyor. Bundan sonra gül suyu dışında tonik kullanmam.


Ote Hydro Shield ve Biotrue Lens Solusyonları, Ote Hydro Shieldden çok memnun kalmadım. Neden sorusuna cevabım yok, performansı fena değil ama tekrar almam. Biotrue benim uzun zamandır kulladığım lens solusyonu, çantamda taşıyordum bu seyahat boyu solüsyonu, son kullanma tarihi geçtiği için atıyorum.
Yves Rocher Pur Bleuet Göz Makyaj Temizleyicisi, benim için ortalama bir üründü fakat denediğim birkaç çift bazlı temizleyiciden sonra oldukça başarılı olduğunu anladım. Tekrar alabilirim.


Rexona Stick Deodorant, deodorant favorim uzun zamandır Rexona. Pudralı olmasına rağmen leke yapmadı ama ben spray deodoranta geri döneceğim sanırım.
Privacy Vücut Losyonu, parfümle birlikte set halinde almıştım. Çok uzun zamandır elimdeydi. Kokusu değişmeye başladığı için atıyorum.
Yves Rocher Kayısılı Peeling, hayatımın peelingi! Elimde başka bir peeling olduğu için yenisini almadım ama bitince kesinlikle alacağım.


Nivea Duşta Vücut Kremi, cildim pul pul dökülecek seviyede kuru maalesef. O yüzden cildime çok iyi geldi. Ballısını alacağım ilk fırsatta.
Duru Perfume Duş Jeli, kokusu mükemmel. Ağır değil taze hafif bir gül kokusu. Annem çok sevdiği için almıştım. Tekrar alabilirim.
Yves Rocher Seyahat Boy Duş Jeli, bir hediyeleşme etkinliği için almıştım ama eşim hediyeler için bana geri dönüş yapmadı, ben de tatile giderken kullandım. Anca bitti. Tatil için tekrar alabilirim.


Listerine Ağız Çalkalama Suyu, gözlerimden yaşlar akarak kullanıyorum ama verdiği temizlik hissini seviyorum. Bittikçe tekrar alıyorum.
Parmex Aseton, çok fazla oje süren biri değilim iki şişe nasıl bitti bilmiyorum ama kullandığım en iyi aseton.


Adını sanını bilmediğim allık fırçası, kozmetikle pek arası olmayan ablam almış. Bu kadar kötü bir fırça görmedim. Ablama kendi allık fırçamı verdim. Bu direkt çöpe.
Rimmel Wake Me Up Concealer, hafif, doğal duruşlu güzel bir kapatıcıydı ama bendeki bozuldu, kokusu iğrençleşti, yapısı topaklandı, üzüldüm ama maalesef atıyorum.
Yine adını sanını bilmediğim kirpik kıvırıcı, bir parfümeriden almıştım. Fena değildi ama ucu parçalandı, atıyorum.
Gratisin meşhur cam törpüsü, neden nasıl bilmiyorum törpünün o tırtıklı kısımları dümdüz oldu. Bayılarak almıştım ama atmak zorundayım.


Mendiva Islak Mendil, A101'den elimin altına geldiği için almıştım. Ortalama bir ıslak mendil.
Johnson Makyaj Temizleme Mendili, tatil için, yanımda temizleme suyu taşımamak için almıştım, almaz olaydım, göz çevremi tahriş etti. Bir daha kesinlikle almam.
Benri Disk Pamuk, nasıl olur da sadece bir paket pamuk bitirmiş olabilirim bilmiyorum.
Babe Ayak Kremi testeri, deneme boy olmasına rağmen memnun kaldım. Tam boyunu almayı düşünebilirim.

Benim son iki ayda bitirdiğim ve çöpe attığım ürünler bunlar. Sevdikleriniz ya da sevmedikleriniz hangileri?
Nes.
xoxo.


4 yorum:

  1. Bence iki ay için çok iyi, aylık bile yazabilirsin. Ben daha az ürün bitirmeme rağmen öyle yapıyorum, çöplerin beklemesine dayanamıyorum :D Kışın duşta vücut kremini ben de denemeyi düşünüyorum, genelde yorumlar iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar son iki haftada bitirdiğim ürünler. :( Hepsi bi anda bitti yazıyı anca yazabildim. Cildin kuruysa denemelisin mükemmel bir ürün :)

      Sil
  2. Aussie nin şampuanlarını çok merak ettiiiim.Ama ondan önce bi baya övülen Lee Stafford Big Fat Hair deneyeceğim. Onu denemiş miydin? İkisinin kıyaslamasını nasıl olurdu acebaa=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Big Fat Healthy Hair'in saç kremini kullandım maalesef şampuanını kullanmadım ama bir saç kremi saçı nasıl neden döker sorusunu uzun uzun düşünmeme ve araştırmama sebep oldu Big Fat Hair. :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...