24 Mayıs 2014 Cumartesi

Rimmel Nail Rescue 14 Day



Instagramdan takip edenler bilir, üstteki fotoğrafta Rimmel Nail Rescue 14 Day'i kullanmaya başladığı yazmıştım. O günden 1 2 günü saymazsak düzenli kullandım ve sonuçlarına hayran kaldım.


Anneler Günü indirimi Watson alışverişimde satın aldığımdan bahsetmiştim. 

Ürün iki haftalık bir uygulama sonucunda daha sert, daha uzun, güçlü ve daha esnek tırnaklar vaat ediyor.
Kullanımı ise şu şekilde;
İlk hafta her gün bir kat uyguluyorsunuz. 7.gün ürünü aseton tırnağınızdan çıkartıp ilk hafta yaptığınızı tekrarlıyorsunuz.
14 günlük tedavi sonucunda tırnaklarınız mükemmel bir hal alıyor. Vaatlerini eksiksiz yerine getiriyor.

Ojeye benzer bir yapısı var. Parlatıcı gibi duruyor tırnakta. Ben daha farklı hayal etmiştim alırken. 


Benim tırnaklarım uzarken biraz şekilleri bozuluyor maalesef. Pek belli olmasa da beni oldukça rahatsız eden bir durumdu bu. Fakat Rimmel Nail Rescue 14 Day buna çare oldu. Tırnaklarım daha düzgün, şekilleri bozulmadan uzuyor artık. Benim için çok büyük bir artı.

Kullanırken dikkat edilmesi gereken tek şey ürünü tırnak etlerinize temas ettirmemek. Sertleştirmek gibi bir özelliği olduğundan kütikülleri de sertleştirip kötü görüntü yaratabiliyor.

Kırılgan, güçsüz ve yumuşak tırnaklarınız varsa ihtiyacınız olan tel şey kesinlikle bu ürün.
Fiyatı 6 lira. Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.


4 yorum:

  1. Ben de alıyım bunu panpiş her hafta tırnağım kırılıyor ya.:)

    YanıtlaSil
  2. Bende tirnaklarimdan sikayetciyim canim, rimmeli almanyada bulamiyorum ama asosdan siparis edecegim insallah tüm ürünler bir stok olsunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ulaşamazsan ben burdan kargoyla yollarım sana :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...