2 Mayıs 2014 Cuma

Tatil Makyaj Ve Cilt Bakımı Çantam

Vizeler yüzünden ayrı kaldık sonrasında da tatile gittim yine bir süredir uzağım blogdan maalesef. 
Niyetim Alanya'da da blog yazmaktı fakat odalarda internet yoktu otelde, blog yazmak için lobiye inmeye de vakit bulamadım. Neyse ki kavuştuk ^^

Tatile giderken yanıma almayı planladığım ürünler hakkında bir yazı yazmıştım sevgili Alice'nin blogunda. Yanımda götürdüğüm ürünler hakkında da bir yazı yazmak istedim.



Daha farklı fotoğraflar çekme konusuna taktım bu aralar. Bu fotoğraf istediğim gibi olmadı ama pes etmiyorum.


Makyaj çantamdan şu alışveriş yazımda bahsetmiştim. Dirty Works'un makyaj çantası. Seyahat için daha uygun. Günlük kullanım için kullanışsız. Duvara asılabiliyor aynı zamanda.



İlk gözde, göz kalemleri ve minik fırçalarımın olduğu ÖSYM kabı ve kaş farım var.
Maybelline kaş kalemi
Flormar göz kalemleri, Smoky Eyes göz kalemi tatil boyunca favorim oldu. Kalıcı bir kalem ama kesinlikle waterproof değil. Yine de bayıldım.
Tha Balm Give Crease a Chance far fırçası
Ecotools Airbrush concealer fırçası
Yves Rocher açılı eyeliner fırçası


İkinci gözde, dudak ürünlerim ve Balm Jovi paletim var.
The Balm Balm Jovi makyaj paleti 
Essence ve Rimmel London kalem rujlar
Watsons magic lipbalm
Neutrogena'nın lipbalmı da yanımdaydı spf 20 içerdiği için tatil boyunca vazgeçilmezim oldu.


En alttaki fermuarlı gözde de üst taraflara sığdıramadığım ürünler var.
Bioderma Photoderm Max Ultra Fluide spf 50 güneş kremi, güneş kremi kullanmadan güneşe çık mı yo ruz! Ayrıntılı yazısını yazacağım.
Rimmel Wake Me Up fondöten, ayrıntılı yazısı burda.
Nivea BB Krem, bronzlaşınca kullanmak için orda tonunu yanıma aldım.
The Balm makyaj bazı
The Balm Mary Lou aydınlatıcı, palette de aydınlatıcı vardı tamamen salaklıktı yanıma almak. Ayrıntılı yazısı burda.
The Balm Bahama Mama ve Hot Mama
Pastel Profashion pudra, yoğun kapatıcılık özelliği olan bir pudra.
The Balm concealer, göz altlarım için  çok fazl kapatılıcığa sahip. Gözeneklerim için kullanıyorum.
The Balm Put A Lid On It göz bazı, ayrıntılı yazısını yazmıştım.
The Balm ve Maybelline rimeller
Real Techniques Stippling fırça
The Balm Powder to the People pudra fırçası 
Eklips fondöten süngeri
Yves Rocher vitamin face mist
Kirpik kıvırıcı


Cilt bakım ürünlerim,
Nivea Protect and Refresh spf 30 güneş spreyi, sprey şeklinde olması çok pratik fakat tüm vücuduma özenle sıkmama rağmen iki dizimin de iç kısımları güneş yanığı oldu. Biraz daha dikkatli kullanmak gerekiyor sanırım. Bitmek üzere. Tekrar alır mıyım bilemiyorum.
Yves Rocher Sebo Specific yüz temizleme jeli, ayrıntılı yazısı burda.
Bioderma Sensibio H2O, hem tonik hem de makyaj temizleme suyu olarak kullandım.
Loreal Skin Perfection nemlencirici,
Dirty Works göz kremi,
Elseve Extraordinary Oil, kesinlikle favorim. Ayrıntılı yazısı burda.
Rexona roll-on,
Vaseline cocoa butter el kremi,
Signal white now seyahat boy diş macunu,

Ote Hydro Shield lens solüsyonu,

Fe disk pamuk,

Turuncu kapaklı kavanoz kendi yaptığım tırnak bakım kremi ve kütikül itici aparat. 

Tırnak bakım kremi için ayrıntılı yazı yazacağım.

Yanıma aldığım ürünler bu şekilde, hiç kullanmadan döndüğüm birkaç parça ürün oldu. Bir dahakine ayn ürünleri almayacağım yanıma, ders oldu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...